Психосоціальні заняття є цілісною педагогічною системою,здатною надати
допомогу в глибинному пізнанні самої себе.
Багаторівневий зворотний звязок від
учасників занняття дозволяє кожній дитині побачити себе в тій чи іншій ролі,
одержати пізнання про те, як сприймається його поведінка в певній ситуації,
побачити позитивні сторони своєї особистості.
Завдяки обладненню з ігротеки ,вчитель володіє новим психолого-
педагогічним інструментарієм для роботи з учнями,завдяки чому учні більш
цікавіше сприймають ту чи іншу інформацію,стають
відвертими,доброзичливими,щирими,здатні переживати за один одного.
Такі заняття проводяться і серед педагогічного колективу,збагачуючи
вчителів психологічними знаннями, які вирішуть ряд важливиз задач по
оптимізації особистісних якостей вчителя, та необхідності для забезпечення виховної і навчальної
результативності педагогічного спілкування.