Вівторок, 11.12.2018, 18:25
Вітаю Вас Гість | RSS

Золотівська багатопрофільна гімназія

Меню сайту
Головна » 2017 » Грудень » 11 » Обласний науково-практичний семінар у Золотівській багатопрофільній гімназії
12:09
Обласний науково-практичний семінар у Золотівській багатопрофільній гімназії

Сьогодні на перший план навчально-виховної роботи виходять технології компетентнісної освіти – такої взаємодії, яка була б спрямована на створення комфортних умов для стимулювання і задоволення потреб учнів у самореалізації інтелектуального потенціалу випускника гімназії. З 2014 року Золотівська багатопрофільна гімназія  працює як експериментальний навчальний заклад регіонального рівня над темою: «Педагогічні умови соціалізації учнів гімназії як засіб формування ціннісного ставлення до суспільства і держави».

7 грудня 2017 року  в гімназії пройшов обласний науково-практичний семінар, присвячений підведенню підсумків ІІ (розвивально-формувального) етапу дослідно-експериментальної роботи.  На семінарі були присутні вчителі та адміністрація гімназії, науковий керівник експериментальної роботи Савонова Г.І., старший викладач кафедри управління освітою ЛОІППО, кандидат філософських наук; Мартинова В.П., методист кафедри управління освітою, відповідальна за роботу з експериментальними навчальними закладами; Рачок О.Л., методист кафедри педагогіки і психології; Черкас В.М., директор Тошківського НВК «ЗНЗ-ДНЗ»

Семінар розпочав Заїка Володимир Миколайович, директор Золотівської багатопрофільної гімназії, з привітання всіх учасників семінару та побажав творчої наснаги. Він зосередив увагу присутніх на темі експериментальної роботи гімназії «Педагогічні умови соціалізації учнів гімназії як засіб формування ціннісного ставлення до суспільства і держави», досягненнях гімназії за останні роки. Учасники семінару визначили базові цінності особистості та склали колективний ціннісний портрет учасників семінару. Педагогічний колектив гімназії  представив інноваційну модель «Свідомий громадянин України», презентував практичні кроки впровадження моделі у навчально-виховний процес, визначив завдання ІІІ (контрольно-узагальнюючого) етапу дослідно-експериментальної роботи.

Настав час змінити підхід вчителів до навчання учнів, дітям запропонувати іншу модель, яка зробить з них не стільки «знаючих», скільки думаючих і компетентних, як того вимагають сучасні реалії. Так навчатиметься і виховуватиметься майбутнє нашої нації – в згоді зі своїми освітніми потребами, власною природою, без стресів і комплексів, здорові та амбіційні. Наш педагогічний колектив ступив на цей шлях і, сподіваємося, що пройде  його нікуди не звертаючи.



Переглядів: 219 | Додав: ZoloteMG1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Вхід на сайт
Наші координати
Календар України
Національна дитяча гаряча лінія
  •  Національна дитяча гаряча лінія  Національна дитяча гаряча лінія

  • Золотівська багатопрофільна гімназія © 2018
    uCoz